Najczęściej zadawane pytania
Oferta (8)
-
Czym jest prenumerata?
Prenumerata czasopism to forma sprzedaży wydawnictw, gwarantująca Prenumeratorowi dostawę kolejnych numerów danego tytułu prasowego, w okresie objętym zamówieniem. -
Co to jest Portal Prenumeraty?
Portal Prenumeraty RUCH S.A. to serwis, który umożliwia zakup dowolnej prenumeraty przez internet. Portal pozwala na dokonanie wyboru interesujących publikacji z naszej bogatej oferty prenumeraty. Następnie, tak jak w innych sklepach internetowych, można kupić wybraną pozycję - realizacja zamówienia rozpocznie się zgodnie ze wskazanym okresem. Dodatkowo, Portal oferuje rozbudowane Konto Klienta, dające możliwość zarządzania zamówieniami, rozliczeniami i kontaktem w sprawach prenumeraty, jak również oferujące atrakcyjne promocje, wyłącznie dla naszych Klientów. -
Co to jest Prenumerata Teczkowa?
Prenumerata Teczkowa to prenumerata miesięczna, którą można zamówić w dowolnym kiosku RUCHu, a także w innych punktach, które prowadzą sprzedaż prasy z RUCH S.A. W kiosku opłacasz swoją prenumeratę i przez cały miesiąc cieszysz się swoimi ulubionymi gazetami. Nie martw się, jeśli zapomnisz odebrać gazety w dzień jej ukazania się - możesz przyjść po nią później, w najbardziej odpowiadającym Ci momencie. Twoja gazeta zawsze będzie na Ciebie czekać, a Ty nie musisz czekać w kolejce. Zdarzyło ci się nie zdążyć kupić ulubionego czasopisma? W Prenumeracie Teczkowej nie musisz się o to martwić, masz pewność, ze otrzymasz wszystkie wydania w okresie prenumeraty. Sprawdź aktualną ofertę tutaj i zapytaj w swoim ulubionym kiosku o Prenumeratę Teczkową! -
Czym jest prasa papierowa?
Prasa papierowa lub prasa tradycyjna to gazety, magazyny, czasopisma, dzienniki w formie drukowanej - takie jakie każdy może zobaczyć w kiosku RUCHu. -
Co to jest prasa elektroniczna?
Najprościej rzecz ujmując, jest to wersja elektroniczna gazety papierowej (inaczej: e-wydanie). Zawiera te same treści, co prasa papierowa, ale w formie cyfrowej. -
Co mają Państwo w ofercie?
Dajemy Państwu dostęp do pełnej oferty tytułów prasowych krajowych i zagranicznych, publikacji ogólnospołecznych i specjalistycznych. W stałej ofercie RUCH S.A. znajdują się tysiące tytułów prasowych, w wersji papierowej oraz elektronicznej. Dodatkowo, w ofercie uzupełniającej, dostępne są wszystkie tytuły prasowe, ukazujące się na rynku polskim. Jeśli nie uda Ci się wyszukać produktu, zapraszamy do złożenia zapytania o produkt - zdobędziemy go dla Ciebie, w atrakcyjnej cenie! -
W jaki sposób znajdę interesujące mnie pozycje?
Skorzystaj z wyszukiwarki na Portalu. Zacznij wpisywać na klawiaturze Twojego urządzenia interesujący Cię tytuł bądź frazę, a wyszukiwarka podpowie Ci dostępne produkty. Jeśli nie jesteś pewien, jaki tytuł Ci się spodoba, możesz użyć filtrów, aby znaleźć odpowiadającą Ci wersję (elektroniczną lub papierową) lub tematykę (kategoria, podkategoria). Kliknij na wybrany produkt, aby znaleźć się na stronie produktu. -
Jakie informacje znajdę na stronie produktu?
Na stronie produktu znajdziesz tytuł, tematykę oraz częstotliwość ukazywania się wybranego produktu. Prezentujemy tam również wszystkie dostępne wydania tytułu (np. wydania regionalne), wersje (papierowa, elektroniczna), okresy, na jakie można zamówić prenumeratę (miesiąc, kwartał, półrocze, rok), formę dostawy prenumeraty (np. dostawa do dowolnego kiosku za 0zł), a także cenę. Możesz się tam również zapoznać z podobnymi produktami, które oglądali inni Klienci - wybierz wśród nich coś dla siebie.
Składanie zamówień (5)
-
Jak zamówić Prenumeratę?
Najłatwiejszą i najszybszą formą złożenia zamówienia jest Portal Prenumeraty. Szczegółowe informacje o składaniu zamówień przez Portal znajdziesz poniżej. Możesz również zadzwonić lub napisać do Centrum Obsługi Klienta - dane kontaktowe znajdziesz TUTAJ. -
Jak zamówić prenumeratę przez stronę internetową?
Wystarczy, że przejdziesz do zakładki "START" i wybierzesz interesujące Cię tytuły. Dodaj je do koszyka, a następnie uzupełnij swoje dane, wybierz opcję dostawy, np. dostawę do kiosku za 0zł oraz dokonaj płatności. Otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail, a Twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji. Zamówienia na czasopisma możesz składać do 15 marca, czerwca, września, grudnia, na kolejny kwartał, półrocze lub rok. Natomiast zamówienia na dzienniki - do 24 dnia miesiąca na kolejny miesiąc lub okresy jak powyżej. Nie znalazłeś interesującego Cię tytułu? Zajrzyj TUTAJ i skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób. -
Jak mam zamówić Prenumeratę Teczkową dla moich Klientów, jeśli jestem Agentem PSD?
Po prostu znajdź w drzewku produktów na kasie POS Prenumeratę Teczkową i dokonaj sprzedaży. Będziesz otrzymywał egzemplarze do Prenumeraty Teczkowej razem z dostawami prasy z RUCH S.A. Możesz to sprawdzić na swojej specyfikacji dostawy. Pamiętaj, że sprzedaży możesz dokonać do 24 dnia miesiąca, na miesiąc kolejny. -
Jak mam zamówić Prenumeratę Teczkową dla moich Klientów, jeśli sprzedaję prasę z RUCH S.A. w swoim Punkcie?
Co miesiąc będziesz otrzymywać Ofertę Prenumeraty Teczkowej. Możesz również sprawdzić ofertę TUTAJ. Złóż zamówienie, logując się w serwisie http://prenumerata.ruch.com.pl/teczkowa, gdzie znajdziesz również szczegółową instrukcję, albo wypełnij formularz Oferty Prenumeraty Teczkowej i prześlij go do nas. Pamiętaj, że zamówienie możesz złożyć do 24 dnia miesiąca, na miesiąc kolejny. -
Jak mam zamówić Prenumeratę Teczkową jeśli często kupuję gazety w kiosku?
Wystarczy że dokonasz zakupu miesięcznej prenumeraty wybranego tytułu z oferty Prenumeraty Teczkowej, bezpośrednio w kiosku. Otrzymasz paragon i na jego podstawie będziesz mógł odbierać swoją prenumeratę. Sprawdź aktualną ofertę TUTAJ i zapytaj w swoim ulubionym kiosku o Prenumeratę Teczkową!
Rozliczenia i płatności (4)
-
Jak mogę zapłacić za prenumeratę?
-
Kiedy otrzymam fakturę?
Faktury są wystawiane po rozpoczęciu okresu realizacji zamówienia. Termin otrzymania faktury jest zależny od wybranego sposobu wysyłki. Zgoda na wysyłkę faktur e-mailem to korzyść dla Ciebie - otrzymasz fakturę niemal natychmiast po jej wystawieniu. Aby mieć dostęp do Twoich faktur na bieżąco, załóż konto na Portalu Prenumeraty - wszystkie Twoje faktury będziesz miał zawsze pod ręką. Konto możesz założyć TUTAJ -
Nie dostałem faktury e-mailem. Co mam zrobić?
Czy Twoja prenumerata już się rozpoczęła? Zaczekaj do rozpoczęcia Twojej prenumeraty. Jeśli wyraziłeś zgodę na wysyłkę faktur e-mailem, wtedy Twoja faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną natychmiast po wystawieniu. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową, dla pewności sprawdź również folder "SPAM". Aby mieć dostęp do Twoich faktur na bieżąco, załóż konto na Portalu Prenumeraty - wszystkie Twoje faktury będziesz miał zawsze pod ręką. Konto możesz założyć TUTAJ -
Nie dostałem faktury pocztą. Co mam zrobić?
Czy Twoja prenumerata już się rozpoczęła? Zaczekaj do rozpoczęcia Twojej prenumeraty. Jeśli nie wyraziłeś zgody na wysyłkę faktur e-mailem, potrzeba kilku dni, aby operator pocztowy dostarczył do Ciebie przesyłkę. Wysyłka faktur drogą elektroniczną to szybsze i wygodniejsze rozwiązanie. Aby mieć dostęp do Twoich faktur na bieżąco, załóż konto na Portalu Prenumeraty - wszystkie Twoje faktury będziesz miał zawsze pod ręką. Konto możesz założyć TUTAJ
Realizacja zamówień (17)
-
Kiedy otrzymam moją prenumeratę prasy papierowej?
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w zależności od okresu, na jaki zamówiona została prenumerata oraz częstotliwości. Jeśli wybrałeś dostawę do kiosku za 0zł, Twoja gazeta będzie dostępna już w dniu jej ukazania się. Jeśli wybrałeś wysyłkę pocztą, spakujemy Twoją gazetę również w dniu jej ukazania się. Przesyłka nie dotrze jednak do Ciebie tego samego dnia. -
Kiedy otrzymam moją prenumeratę prasy elektronicznej?
Pierwszego dnia okresu realizacji zamówienia otrzymasz od nas wiadomość z prostą instrukcją krok po kroku, która pozwoli Ci na uruchomienie Twojej prenumeraty. Będziemy również wysyłać Ci powiadomienia, gdy będzie dostępny kolejny numer Twojej e-gazety. -
Jaki tytuł ma wiadomość z linkiem aktywacyjnym do mojej prenumeraty?
Wiadomość ma tytuł: „Wysłano kody dostępu do e-wydań”, jest wysyłana z adresu prenumerata_sp@ruch.com.pl. -
Nie mam takiej wiadomości w swojej poczcie?
Sprawdź proszę czy wiadomość ta nie wpadła do spamu. W następnej kolejności skontaktuj się z informatykiem, który zweryfikuje, czy Serwer poczty przychodzącej lub Twój program pocztowy nie ma filtrów blokujących wiadomości, przychodzące z adresu prenumerata_sp@ruch.com.pl -
Sprawdziłem i nie mam wiadomości „Wysłano kody dostępu do e-wydań”?
Przygotuj potrzebne dane (adres e-mail, numer Klienta, numer zamówienia) i skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta. Możesz również skontaktować się ze swoim Opiekunem w firmie RUCH S.A. -
Jakie informacje znajdę w wiadomości „Wysłano kody dostępu do e-wydań”?
W wiadomości znajdziesz linki aktywacyjne z kodem do zamówionych prenumerat (tabela), wraz z tytułami produktów, okresem trwania prenumeraty oraz krótką instrukcją, jak zrealizować swoje zamówienie/a (informacja pod tabelą z linkiem aktywacyjnym). -
Jak mam uruchomić swoją prenumeratę elektroniczną?
Jeśli otrzymałeś wiadomość z kodem aktywacyjnym do prenumeraty, otwórz ją i kliknij w link aktywacyjny (tabela) lub skopiuj treść łącza i wklej ją do okna przeglądarki internetowej. Link przeniesie Cię na stronę naszego partnera eKiosk.pl, do miejsca w którym powinieneś zatwierdzić kod, uruchamiający wybraną prenumeratę (pojawi się on automatycznie w okienku na stronie eKiosk.pl). W przypadku kiedy nie masz konta w serwisie eKiosk.pl, przed zatwierdzeniem kodu, uruchamiającego prenumeratę, zarejestruj się, podając swoje dane – adres mailowy oraz tworząc indywidualne hasło do konta. Do tego konta zostanie przypisana prenumerata, aktywowana otrzymanym kodem. -
W wiadomości „Wysłano kody dostępu do e-wydań” nie ma żadnych kodów aktywacyjnych lub brakuje kodu do którejś z wybranych przeze mnie prenumerat?
Przygotuj potrzebne dane (adres e-mail, numer Klienta, numer zamówienia) i skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta. Możesz również skontaktować się ze swoim Opiekunem w firmie RUCH S.A. -
W jakich formatach dostępna jest prasa elektroniczna?
Produkty prasy elektronicznej dostarczane przez e-Kiosk mają format Online. Wyjątkiem jest tytuł "Rzeczpospolita", który ma dodatkowy format MOBI. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na stronie naszego partnera e-Kiosk http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=faq -
Na jakich urządzeniach mogę czytać prasę elektroniczną?
Prasę elektroniczną możesz czytać na swoim komputrze bądź urzędzeniach typu iPad. Warunkiem jest dostęp do internetu oraz zainstalowana aplikacja e-Kiosk Reader. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na stronie naszego partnera e-Kiosk http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=faq -
Ile osób może korzystać z zakupionej przeze mnie prenumeraty?
Z jednej zakupionej prenumeraty może korzystać tylko jeden użytkownik – właściciel konta na którym uruchomiona została Prenumerata danego tytułu. Niedozwolone jest przekazywanie dostępu do konta innym osobom. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na stronie naszego partnera e-Kiosk http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=faq -
Jak wykorzystać kod, link aktywacyjny?
Aby aktywować prenumeratę, należy kliknąć w link z wiadomości z adresu „prenumerata_sp@ruch.com.pl” o temacie: „Wysłano kody dostępu do e-wydań” lub skopiować link i wkleić go w pole adresu w przeglądarce internetowej. Następnie, zostaniesz przekierowany na stronę eKiosk.pl, gdzie należy założyć konto lub się zalogować (jeśli posiadasz już konto). Następnie należy uruchomić zamówienie wpisują kod aktywacyjny w odpowiednim polu http://www.e-kiosk.pl/aktywacja -
Co to jest e-Kiosk Reader?
e-Kiosk Reader to czytnik e-wydań, za jego pomocą można pobierać i czytać gazety lub czasopisma w formacie cyfrowym. Więcej informacji znajdziesz na stronie naszego partnera http://www.e-kiosk.pl/windows -
Zapomniałem hasła do mojego konta w serwisie eKiosk.pl, co mam zrobić?
Jeśli zapomniałeś hasła do Twojego konta:
1. Przejdź na stronę serwisu eKiosk.pl: https://www.e-kiosk.pl/secure/index.php?page=login
2. Przy próbie zalogowania się wybierz "nie pamiętam hasła" i postępuj zgodnie z instrukcją.
W razie problemów skontaktuj się z Pomoc eKiosk poprzez formularz http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=kontakt&type=1. -
Podczas próby pobrania publikacji pojawia się błąd. Co zrobić?
Jeśli podczas próby pobrania aplikacji pojawia się błąd, skopiuj całą treść błędu i wklej go wraz z opisem problemu w formularzu pod adresem: http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=kontakt&type=1 -
Mam inny problem z prasą elektroniczną, co zrobić?
Jeśli masz jakiekolwiek kłopoty, związane z prasą elektroniczną, przejdź na stronę naszego partnera eKiosk i poszukaj odpowiedzi na swoje pytanie http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=faq. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z Pomocą e-Kiosk poprzez formularz http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=kontakt&type=1 -
Aktywowałem swoją prenumeratę, ale nie mogę znaleźć mojej gazety?
Twoja gazeta pojawi się w Bibliotece Twojego konta, po ukazaniu się pierwszego numeru publikacji uruchomionej prenumeraty. Równocześnie otrzymasz wiadomość mailową z informacją o ukazaniu się wydania, z bezpośrednim linkiem do tego produktu.
Kontakt (3)
-
Mam pytanie, dotyczące prasy papierowej. Z kim mam się skontaktować?
Poszukaj odpowiedzi na swoje pytanie w FAQ. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta RUCH S.A. Dane kontaktowe znajdziesz TUTAJ. -
Mam pytanie, dotyczące prasy elektronicznej. Z kim mam się skontaktować?
Poszukaj odpowiedzi na swoje pytanie w FAQ. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi, wyślij wiadomość z opisem sytuacji za pomocą formularza: http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=faq -
Co dzieje się z wysłanym przeze mnie zgłoszeniem?
Twoje zgłoszenie zostaje natychmiast przekazane do realizacji. Zajmie się nim osoba, odpowiedzialna za wskazany przez Ciebie temat. Jeśli chcesz na bieżąco śledzić odpowiedzi na Twoje zgłoszenie, załóż konto na Portalu Prenumeraty - będziesz widział cała historię Twojej korespondencji z centrum Obsługi Klienta. Konto możesz założyć TUTAJ
Pozostałe (4)
-
Czy mogę gdzieś zapoznać się z regulaminem Portalu?
Aby zapoznać się z Regulaminem Portalu Prenumeraty, wybierz "Regulamin" w stopce strony lub kliknij TUTAJ. -
Jak zarejestrować się w Portalu Prenumeraty?
-
Po co mi konto na Portalu Prenumeraty?
Założenie konta, czyli rejestracja w Portalu Prenumeraty to same korzyści. Przy każdym zakupie, Twoje dane zostaną automatycznie uzupełnione - nie będziesz musiał ich wpisywać jeszcze raz. Dzięki rozbudowanym funkcjom konta i profilu, będziesz miał łatwy i wygodny dostęp do wszystkich Twoich zamówień i faktur oraz całej historii kontaktu z Centrum Obsługi Klienta. Dodatkowo, dowiesz się pierwszy o naszych atrakcyjnych promocjach! Prawda, że warto być w RUCHu? -
Czy muszę wyrażać zgodę na komunikację drogą elektroniczną?
Ta zgoda nie jest obowiązkowa, ale pozwoli nam na wysyłanie do Ciebie e-mailem ważnych wiadomości, takich jak przedłużenie prenumeraty czy informacje o promocjach. Nie będziemy nadużywać tej formy kontaktu. Zgodę możesz również w dowolnym momencie odwołać.