Kategoria: prasa specjalistyczna
Podkategoria: technika i przemysł
Częstotliwość: miesięcznik
Opis tytułu
Zobacz, jakie korzyści zyskujesz w prenumeracie “Packaging Polska”! Prenumerata “Packaging Polska” nie tylko gwarantuje, że dostajesz zawsze bieżące informacje, ale zapewnia Ci także dodatkowe korzyści: niezmienność ceny w trakcie trwania prenumeraty, cenę niższą niż w sprzedaży egzemplarzowej, specjalne promocje kierowane wyłącznie do prenumeratorów oraz możliwość odbioru zamówionych tytułów w dogodnym terminie i miejscu. Magazyn "Packaging Polska" skierowany jest zarówno do branży opakowaniowej i logistycznej, jak i managerów produktów świadomych istotnej funkcji opakowania. Grupą docelową pisma jest między innymi przemysł spożywczy, kosmetyczny, chemiczny i farmaceutyczny. Wśród czytelników magazynu oprócz producentów opakowań znajdują się także uczelnie wyższe związane z kreacją marki i opakowań oraz agencje reklamowe projektujące opakowania, studia projektowe i szerokie grono młodych artystów.