Prenumerata - Press
Kategoria: prasa specjalistyczna
Podkategoria: pozostałe
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Opis wydania
Dobre chęci i chaos zdominowały przejęcie mediów publicznych; czym jest komentariat i dlaczego każdy rozumie go inaczej; założyciel Amazona nie chce wciąż dopłacać do „Washington Post”; serwis prawny, który jest antyukraińska propagandą; rozmowa z anonimowym informatykiem, który analizował propagandę TVP; bogaci, wpływowi i eleganccy - uosobienie czaru i szpetoty II RP; podczas finału SuperBowl królują najdroższe reklamy.Opis tytułu
Miesięcznik „Press” skierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami. Od 10 lat prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, materiały warsztatowe dla dziennikarzy, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR, autorskie teksty najlepszych polskich dziennikarzy; prezentuje również firmy i ludzi marketingu. Co kwartał numer wzbogacany jest specjalnym raportem w formie dodatku.