XXX

TAK NIE

Proszę czekać...
Press - dwumiesięcznik - prenumerata kwartalna już od 29,00 zł

Prenumerata - Press

Kategoria: biznes i prawo

Podkategoria: biznes i gospodarka

Częstotliwość: dwumiesięcznik

Opis wydania

Winni jesteśmy my – Konstanty Gebert przekonuje Krzysztofa Boczka, że dziennikarze i ich odbiorcy za mało troszczą się o wartości; mobbing na planie nie przeszkodził – Ellen DeGeneres nie traci widzów ani pieniędzy; Michał Olszański: dobry kumpel, mniej dobry dziennikarz; zdarzało mi się poryczeć – spowiedź dziennikarza śledczego Tomasza Patory; Wojciech Orliński, szef Solidarności Agory, nie zostanie wyrzucony z firmy; „Wprostu” życie po druku; co robią niemieccy wydawcy, by zarobić i przetrwać w pandemii?; wsparcie od rządu sprawia, że francuskim wydawcom nie zaszkodził COVID-19; Maciek Piasecki z OKO.press radzi, jak zrobić angażującą i merytoryczną uliczną transmisję online; przyjaciel Kapuścińskiego, kończy niebawem 90 lat i wciąż pisze depesze dla PAP-u; kibic wiernie płaci – milion płatnych subskrypcji ma już The Athletic; SDP staje po stronie interesów władzy; radzimy, jaki sprzęt i jakie programy pomogą w nadawaniu z terenu; wolna jazda w think tanku – praca dla dziennikarza, który wypalił się zawodowo; DAB+ jest już anachroniczny, ale stacje radiowe i tak w niego inwestują; 12 blogów fotograficznych, które nadal żyją: ostatni ranking piszących o fotoreportażu w sieci; rozmowa o Patronite z jego szefami; podpowiadamy, jak zrobić wciągający webinar; nie promuj postów na Facebooku, ale korzystaj z menedżera reklam na FB i osiągaj swoje cele reklamowe; promocja poprzez gaming coraz popularniejsza i bardziej opłacalna dla marek; PR pierwszej damy i pierwszej córki RP; know-how: wystąpienia z warsztatów medycznych; Grand Video Awards 2020: laureaci, relacja z gali; sekcja specjalna: TOP MARKA 2020.

Opis tytułu

Miesięcznik „Press” skierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami. Od 10 lat prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, materiały warsztatowe dla dziennikarzy, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR, autorskie teksty najlepszych polskich dziennikarzy; prezentuje również firmy i ludzi marketingu. Co kwartał numer wzbogacany jest specjalnym raportem w formie dodatku.

Numery 2/2006 i 9/2007 dostępne są do pobrania bezpłatnie!

cena prenumeraty w wybranym okresie
86,99
87,00
(cena zakupu w kiosku)
Darmowa dostawa do kiosków RUCH’u.
Znajdź punkt w swojej okolicy
koszty dostawy
(w tym 23% VAT)
W trakcie wyceny
0,00
0,00 zł netto
cena prenumeraty z dostawą
86,99
80,55 zł netto

Może zainteresuje Cię również:

Marketing W Praktyce

średnia cena w kiosku: 45,00 zł
w prenumeracie od: 45,00 zł
?
prenumerata roczna
wersja papierowa
szczegóły

Hotelarz

średnia cena w kiosku: 14,00 zł
w prenumeracie od: 15,00 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły

Matrymonialno Towarzyski Kontakt

średnia cena w kiosku: 5,50 zł
w prenumeracie od: 5,50 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły

Apartamenty Rezydencje Magazyn Nieruchomości

średnia cena w kiosku: 8,90 zł
w prenumeracie od: 8,90 zł
?
prenumerata półroczna
wersja papierowa
szczegóły

Może zainteresuje Cię również:

Marketing W Praktyce

średnia cena w kiosku: 45,00 zł
w prenumeracie od: 45,00 zł
?
prenumerata roczna
wersja papierowa
szczegóły

Hotelarz

średnia cena w kiosku: 14,00 zł
w prenumeracie od: 15,00 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły

Matrymonialno Towarzyski Kontakt

średnia cena w kiosku: 5,50 zł
w prenumeracie od: 5,50 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły

Apartamenty Rezydencje Magazyn Nieruchomości

średnia cena w kiosku: 8,90 zł
w prenumeracie od: 8,90 zł
?
prenumerata półroczna
wersja papierowa
szczegóły
Ruch wykorzystuje informacje przechowywane w Twoim urządzeniu aby umożliwić bezpieczne zakupy oraz wysoki standard obsługi. Możesz sprawdzić cel oraz sposób zarządzania plikami cookies w Informacji o Cookies.
×

CHCESZ WIEDZIEĆ CO W PRASIE PISZCZY?

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!