Kategoria: prasa specjalistyczna
Podkategoria: pozostałe
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Opis wydania
Rozmowa z dziennikarzem Onetu Januszem Schwertnerem; na 20-lecie TVN 24 władza zafundowała stacji walkę o przetrwanie; wulgaryzmy nie pasują do tenisa, ale widzowie wybaczyli Karolowi Stopie; gwiazdy YouTube’a pilnują się, by nie zostać bohaterami internetowych awantur; Sekcja Specjalna: Telewizja & wideo trendy.Opis tytułu
Miesięcznik „Press” skierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami. Od 10 lat prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, materiały warsztatowe dla dziennikarzy, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR, autorskie teksty najlepszych polskich dziennikarzy; prezentuje również firmy i ludzi marketingu. Co kwartał numer wzbogacany jest specjalnym raportem w formie dodatku.