XXX

TAK NIE

Proszę czekać...
Press - dwumiesięcznik - prenumerata kwartalna już od 29,00 zł

Prenumerata - Press

Kategoria: biznes i prawo

Podkategoria: biznes i gospodarka

Częstotliwość: dwumiesięcznik

Opis wydania

Rozmowa z Ewą Ivanovą z „Gazety Wyborczej”: zostaną najtwardsi; Grand Press Photo 2020 – wywiad ze zwycięzcą Jackiem Szydłowskim, rozmowa z Pieterem Ten Hoopenem, galeria nagrodzonych zdjęć; sekcja specjalna: CSR odpowiedzialność w biznesie w czasie pandemii; Blajer: zaskakujący transfer z TVN 24 do TVP Info; Lene Wold zdradza, co czuła, pisząc książkę o zabójstwach honorowych; Wierzę w intuicję – rozmowa z Marcinem Sienkowskim, dyrektorem marketingu OLX; niemieccy wydawcy walczą o przetrwanie po pandemii; 36 tys. dziennikarzy mediów lokalnych w USA straciło już pracę; ile płacą reporterom i jak wielu mają słuchaczy radia internetowe; teren przed domem prezesa PiS na Żoliborzu staje się niebezpieczny dla dziennikarzy; ranking najlepszych magazynów online; ci odlatują, ci zostają – po ataku Polskiego Radia na Marka Niedźwieckiego; we Francji nie możesz być ministrem, jeśli nie opublikowałeś choć jednej książki; z jakich programów korzystać, by stworzyć własne archiwum; jak pisać i redagować w sieci, żeby nas czytali; australijska agencja prasowa przegrywa walkę z darmowymi treściami w sieci; sąd nad dziennikarką: czy Ewa Bąkowska słusznie udawała psychoterapeutkę, tropiąc pedofilkę?; „Wiedomosti” pozbyły się obcego kapitału, w pakiecie dostały cenzurę treści; analityk danych Paweł Kopacki z WP zdradza, jak media mogą skorzystać na big data; komu i o co chodzi w boju o opłaty reprograficzne; współczesne pisma dla dzieci skupiają się na rozwijaniu ich umiejętności; branża reklamowa szuka oszczędności, a niektórzy inwestują w relacje z pracownikami, płacąc im za prąd i kawę; ostry cień #Hot16challenge2 – akcja dla medyków przerodziła się w protest song dla lansu; influencerzy w czasie pandemii zaczęli mocniej zabiegać o kontakt ze swoimi fanami.

Opis tytułu

Miesięcznik „Press” skierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami. Od 10 lat prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, materiały warsztatowe dla dziennikarzy, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR, autorskie teksty najlepszych polskich dziennikarzy; prezentuje również firmy i ludzi marketingu. Co kwartał numer wzbogacany jest specjalnym raportem w formie dodatku.

Numery 2/2006 i 9/2007 dostępne są do pobrania bezpłatnie!

cena prenumeraty w wybranym okresie
58,00
58,00
(cena zakupu w kiosku)
Darmowa dostawa do kiosków RUCH’u.
Znajdź punkt w swojej okolicy
koszty dostawy
(w tym 23% VAT)
W trakcie wyceny
0,00
0,00 zł netto
cena prenumeraty z dostawą
58,00
53,70 zł netto

Może zainteresuje Cię również:

Mice Poland

średnia cena w kiosku: 16,00 zł
w prenumeracie od: 14,42 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły

Jarmark

średnia cena w kiosku: 2,90 zł
w prenumeracie od: 1,67 zł
?
prenumerata roczna
wersja elektroniczna
szczegóły

Media I Marketing Polska

średnia cena w kiosku: 20,99 zł
w prenumeracie od: 20,99 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły

Marketing I Rynek

średnia cena w kiosku: 62,00 zł
w prenumeracie od: 62,00 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły

Może zainteresuje Cię również:

Mice Poland

średnia cena w kiosku: 16,00 zł
w prenumeracie od: 14,42 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły

Jarmark

średnia cena w kiosku: 2,90 zł
w prenumeracie od: 1,67 zł
?
prenumerata roczna
wersja elektroniczna
szczegóły

Media I Marketing Polska

średnia cena w kiosku: 20,99 zł
w prenumeracie od: 20,99 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły

Marketing I Rynek

średnia cena w kiosku: 62,00 zł
w prenumeracie od: 62,00 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły
Ruch wykorzystuje informacje przechowywane w Twoim urządzeniu aby umożliwić bezpieczne zakupy oraz wysoki standard obsługi. Możesz sprawdzić cel oraz sposób zarządzania plikami cookies w Informacji o Cookies.
×

CHCESZ WIEDZIEĆ CO W PRASIE PISZCZY?

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!