XXX

TAK NIE

Proszę czekać...
Press - dwumiesięcznik - prenumerata półroczna już od 29,00 zł

Prenumerata - Press

Kategoria: biznes i prawo

Podkategoria: biznes i gospodarka

Częstotliwość: dwumiesięcznik

Opis wydania

Błąkałem się po rynku, ten film to była ostatnia bitwa – mówi Dziennikarz Roku 2019 Tomasz Sekielski; czy Adam Pieczyński chciał czy może musiał odejść z TVN 24?; TV Republika zrezygnowanych: nie płaci dziennikarzom, za to funduje SUV-y szefom; dyrektor marketingu Škody Arkadiusz Gwizdek o potrzebach klientów; dlaczego media, zajmując się światem, wolą mówić o Polakach?; niemiecki rząd wykłada 40 mln euro na wsparcie prasy; niepewne emerytury dziennikarzy: pracujący bez umów o pracę muszą odkładać na starość – tylko z czego?; w podejściu redakcji do moderowania wpisów pod tekstami wracamy do ery analogowej; nadawcy radzą, jak zrobić podcast, którego się słucha; co z pismami, które nie dostały ministerialnych dotacji; robią najlepsze zdjęcia zwierząt i przyrody – podpatrujemy ich w pracy; wbrew pozorom zaskakująco dużo łączy dziennikarzy prawej i liberalnej strony; może nie wszyscy go znają, ale prezes Agory Bartosz Hojka ma sukcesy i plany; Łukaszenka przegrywa z opozycyjnym internetem; o tym, jak pierwsza w Polsce społeczność wolontariuszy walczy z dezinformacją w sieci; MON po erze Macierewicza zamknął się na dziennikarzy; KAI broni Kościoła na dobre i na złe; rozmowa z Michałem Marcinikiem o audioreklamach i smartspeakerach; kryzysy i wpadki twórcy Brand24; trend eko daje firmom zyski liczone nie tylko zerami na koncie; kurczący się rynek zwiększa szanse niezależnych agencji; direct mail: jak skutecznie dotrzeć do klienta za pomocą przesyłek bezpośrednich; sekcja specjalna: panorama reklamy 2019; Grand Press 2019: zwycięzcy, relacja z gali, zdjęcia z afterparty.

Opis tytułu

Miesięcznik „Press” skierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami. Od 10 lat prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, materiały warsztatowe dla dziennikarzy, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR, autorskie teksty najlepszych polskich dziennikarzy; prezentuje również firmy i ludzi marketingu. Co kwartał numer wzbogacany jest specjalnym raportem w formie dodatku.

Numery 2/2006 i 9/2007 dostępne są do pobrania bezpłatnie!

cena prenumeraty w wybranym okresie
29,00
29,00
(cena zakupu w kiosku)
Darmowa dostawa do kiosków RUCH’u.
Znajdź punkt w swojej okolicy
koszty dostawy
(w tym 23% VAT)
W trakcie wyceny
0,00
0,00 zł netto
cena prenumeraty z dostawą
29,00
26,85 zł netto

Może zainteresuje Cię również:

Jarmark

średnia cena w kiosku: 2,90 zł
w prenumeracie od: 1,67 zł
?
prenumerata roczna
wersja elektroniczna
szczegóły

My Company Polska

średnia cena w kiosku: 12,99 zł
w prenumeracie od: 12,99 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły

Przedsiębiorcy@Eu

średnia cena w kiosku: 9,90 zł
w prenumeracie od: 9,90 zł
?
prenumerata roczna
wersja papierowa
szczegóły

Warsaw Business Journal Observer

średnia cena w kiosku: 28,50 zł
w prenumeracie od: 28,50 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły

Może zainteresuje Cię również:

Jarmark

średnia cena w kiosku: 2,90 zł
w prenumeracie od: 1,67 zł
?
prenumerata roczna
wersja elektroniczna
szczegóły

My Company Polska

średnia cena w kiosku: 12,99 zł
w prenumeracie od: 12,99 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły

Przedsiębiorcy@Eu

średnia cena w kiosku: 9,90 zł
w prenumeracie od: 9,90 zł
?
prenumerata roczna
wersja papierowa
szczegóły

Warsaw Business Journal Observer

średnia cena w kiosku: 28,50 zł
w prenumeracie od: 28,50 zł
?
prenumerata kwartalna
wersja papierowa
szczegóły
Ruch wykorzystuje informacje przechowywane w Twoim urządzeniu aby umożliwić bezpieczne zakupy oraz wysoki standard obsługi. Możesz sprawdzić cel oraz sposób zarządzania plikami cookies w Informacji o Cookies.
×

CHCESZ WIEDZIEĆ CO W PRASIE PISZCZY?

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!